voorstellen

Hallo hier kunt u zich voorstellen als u dat wilt.
Dit is zeker geen verplichting maar het "praat " wat makkelijker
Plaats reactie
survivor
Site Admin
Berichten: 11
Lid geworden op: 04-01-2018 13:05

voorstellen

Bericht door survivor » 25-01-2018 15:03

Hoi iedereen

Ook ik zal mij even voorstellen.
Dus bij deze , ik ben Survivor en een echt buitenmens , ik houd van wapens in alle soorten . Ik ben nooit in het leger geweest , jammer genoeg (broeder dienst) maar wel jaren lid geweest van diverse schiet verenigingen in alle soorten van de schietsport.
De laatste jaren is het schieten met vuurwapens wat minder geworden en dat heeft vooral te maken met de kosten en het ontmoedigings beleid van onze KUT regering
En daarom ben ik overgestapt op het hagel/jacht gebeuren en vooral heeft het boog/kruisboog gebeuren op dit moment hier grote interesse

Grts Survivor

Rodin
Site Admin
Berichten: 13
Lid geworden op: 15-04-2018 00:58

Rodin

Bericht door Rodin » 15-04-2018 01:18

De naam is Rodin en er zullen mensen zijn die mij kennen als admin van het Eindspel forum. Daar heb ik ooit een intro geschreven waar ik nog steeds achter sta.

Mijn introductie moet beginnen met 9/11. De dinsdagmiddag dat het gebeurde zat ik, net als vele anderen, aan de buis gekluisterd en zag het tweede vliegtuig de tweede Twin Tower in knallen. Na het eerste ongeloof drong langzaam maar zeker het besef door dat er wel heel snel schuldigen werden aangewezen in de trant van "dit is de hufter die het gedaan heeft, hij zit daar en dat zijn degenen die hem beschermen". Binnen no time stond er in Afghanistan een Amerikaans leger op de stoep, terwijl zoiets normaal vele maanden van voorbereiding vergt. Na het lezen van Robin de Ruiter's boek "George W. Bush en de mythe van al-Qaeda" begonnen bij mij langzaam de ogen open te gaan. Er klopten vele dingen niet en het mysterie werd alsmaar groter. Vanaf dat moment had ik definitief de rode Matrix-pil doorgeslikt en kon ik niet meer terug. En gelukkig maar.

Anno 2018 weet ik dat recessies en depressies niet simpelweg ontstaan, maar in het leven worden geroepen. Om ons daar zo goed mogelijk tegen te kunnen verweren, hebben we een aantal jaren geleden enkele van onze pensioenvoorzieningen laten afkopen en er, mede geinspireerd door Willem Middelkoop met z'n rare goudpraatjes, goud voor gekocht. Goud was toen nog 525 euro per ounce, dus we zijn Willem nog altijd dankbaar. Overigens was zijn boek "Als de dollar valt" de eerste aankoop, al snel gevolgd door "Overleef de kredietcrisis". Door vrijwel geen TV meer te kijken, de krant op te zeggen en, in plaats daarvan, online veel informatie in te winnen, ben ik tot de overtuiging gekomen dat we in een bijzondere tijd leven ("may you live in interesting times", zo luidt een gezegde dat helemaal niet aardig is bedoeld). Een tijd waarin we de autoriteiten niet kunnen vertrouwen en je maar beter op jezelf kunt vertrouwen. Daarbij gaan wij uit van een concept "overleven in je eigen omgeving". Als je een stadsmens bent, moet je niet willen overleven in het bos, want dan zit je op een moment heel treurig in je natte tentje te kijken naar de halftamme Bambi die je net hebt neergelegd.

Gedacht vanuit het concept "overleven in je eigen omgeving" zijn we een groot aantal zaken op een rij gaan zetten. Via de aankoop van zilver en de site van silvermountain kwam ik in contact met het Eindspel forum en heb de oprichter aangeboden mee te werken aan de site. Inmiddels is een aantal prepplannen verwezenlijkt, waaronder de verkoop van de woning in een stad en de aankoop van een woning buiten de stad. Hier hebben we voldoende ruimte om te wonen, te tuinieren in de moestuin en voorbereidingen te treffen voor mindere tijden.

survivor
Site Admin
Berichten: 11
Lid geworden op: 04-01-2018 13:05

Bericht door survivor » 16-04-2018 13:22

Hallo Rodin

Welkom hier op dit forum.
Fijn dat er iemand is die van de hoed en rand verstand heeft.
Ik ben dit forum begonnen omdat er diverse forums zijn waar je niets mag zeggen en daar wil ik met dit forum tegenin gaan.
Dus bij deze wil ik je dan ook vragen om mij te assisteren alhier , want ik heb zelf weinig tot geen ervaring in deze materie en een prof zou zeer welkom zijn.
Ik hoor van u (mag ook via pm)

GRTS Survivor

Rodin
Site Admin
Berichten: 13
Lid geworden op: 15-04-2018 00:58

Bericht door Rodin » 16-04-2018 14:41

Natuurlijk, graag gedaan. :wink:

Plaats reactie